Thursday, August 2, 2012

Rest Period / Siesta

 The best part of my day is rest period. This period is perfect to relax and to do other things like writing to love ones. I choose to write to my girlfriend and my parents because these people I spend lots of time with. I would write how I miss them and how things are going over here in camp. So, yeah, I can say that rest period is very useful because it makes your body filled up with lots of energy. Rest period make's my day.
Branden R.

En Espanol
La mejor parte de mi día es tiempo de descanso. Este periodo es perfecto para relajarse y hacer otras cosas como escribir a amar los. Elijo para escribir a mi novia y mis padres, porque estas personas que pasan mucho tiempo con el. Me gustaría escribir como extraño a ellos y cómo van las cosas aquí en el campamento. Así que, sí, puedo decir que ese tiempo de reposo es muy útil, ya que hace que su cuerpo se llenó de mucha energía. Marca período de descanso es mi día.

No comments:

Post a Comment

Please remember that your comments are public. They will be shared with the camp on select days throughout the summer.

Por favor recuerde que sus comentarios son públicos. Ellos serán compartidos con el campo en días selectos durante todo el verano.