Friday, July 20, 2012

A race to a storm

 I woke up on a Sunday, my favorite day, field day. It was dark and rainy from the start but that didn't stop me. We started off with a marathon. From the start I was last but I caught up speed.We started at Dr.Reiss house which to me was at least 10 miles away. Once I passed Ryan I knew I was going to win. When I was at the top of the hill I ran so fast I felt the cool brease on my face. Turns out I didn't win but it still felt good to come in second. The rain didn't stop raining hard until Tuesday.
  Tuesday was the day that it happened. Doors opening and closing wind blowing at least 25 miles per hours. Then all the lights went out. The only thing it could of been was a hurricane, but it was just a really bad storm. We were all in the main hall and then, BOOM!, a tree fell. A ten foot tree was on top of my cabin.That was a great momento. Anything can happen here.

   Me desperté en un domingo, mi día favorito, día de campo. Estaba oscuro y lluvioso desde el principio, pero que no me detuvo. Empezamos con un maratón. Desde el principio estuve la última vez, pero me puse al corriente speed.We comenzó en la casa de Dr.Reiss que para mí era por lo menos 10 kilómetros de distancia. Una vez que pasé por Ryan sabía que iba a ganar. Cuando yo estaba en la cima de la colina Corrí tan rápido que sentía la brease fresco en mi cara. Resulta que no ganó, pero aún se sentía bien al quedar en segundo lugar. La lluvia no paró de llover con fuerza hasta el martes.
   El martes fue el día en que sucedió. Las puertas abren y cierran el viento que sopla por lo menos 25 millas por hora. Entonces todas las luces se apagaron. La única cosa que podría haber sido un huracán, pero era sólo una tormenta muy mala. Estábamos todos en la sala principal y luego, ¡zas!, Se cayó de un árbol. Un árbol de diez pies estaba en la cima de mi cabin.That fue un gran Momento. Cualquier cosa puede pasar aquí.



-San Miguel Orquendo
   

No comments:

Post a Comment

Please remember that your comments are public. They will be shared with the camp on select days throughout the summer.

Por favor recuerde que sus comentarios son públicos. Ellos serán compartidos con el campo en días selectos durante todo el verano.